''Με αφορμή την ανάληψη των νέων καθηκόντων μου''

Είναι τεράστια τόσο η τιμή για την επιλογή μου από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας σε αυτή τη νευραλγική θέση ως πολιτικός προϊστάμενος στην Πολιτική Προστασία της Δυτικής Μακεδονίας, όσο τεράστια και η ευθύνη που αισθάνομαι πλέον απέναντι στην κοινωνία και τους συναδέλφους μου. Χαίρομαι που μου δίνεται η δυνατότητα να μεταφέρω την επαγγελματική μου εμπειρία στην αυτοδιοικητική μου ιδιότητα και σας βεβαιώνω πως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας είναι μια Περιφέρεια με τις δικές της ιδιαιτερότητες. Σε στενή συνεργασία με τον Περιφερειάρχη αλλά και με τους συναδέλφους στις 4 Περιφερειακές Ενότητες θα προσπαθήσουμε να έχουμε άμεσα μια πλήρη εικόνα των δυνατών και αδύνατων σημείων και στους τέσσερις νομούς μας. Τόσο από τις πρώτες μου επαφές όσο και από την 15ετή εμπειρία μου στην Πυροσβεστική, αισθάνομαι απόλυτα σίγουρος για την επιτυχία μας παρά το μέγεθος των προκλήσεων και των δυσκολιών. Αισθάνομαι σίγουρος κυρίως λόγω του ανθρώπινου παράγοντα που παρά τις αντιξοότητες τόσο της φύσης του επαγγέλματος μας, όσο και της γενικότερης κοινωνικής και οικονομικής συγκυρίας, δίνοντας όπως πάντα τον καλύτερο μας εαυτό, έτσι και μέσα από τη νέα μου ιδιότητα, θα καταφέρουμε να κρατήσουμε ασφαλή τον πολίτη. Σε αυτή την προσπάθεια δεν θα περιοριστούμε μόνο στα όσα μέχρι σήμερα έχουμε δει, σε ότι αφορά στην ερμηνεία και λειτουργία της Πολιτικής Προστασίας. Βρισκόμαστε ήδη σε επαφή με νέους επιστήμονες που θα εκπονήσουν εθελοντικά μελέτη για τη βέλτιστη λειτουργία της Πολιτικής Προστασίας σε συνδυασμό και με τις νέες τεχνολογίες. Θα προχωρήσουμε σε άμεση καταγραφή των υλικών μέσων, του έμψυχου δυναμικού και θα καταγράψουμε όλες τις ελλείψεις. Δεν θα περιοριστούμε όμως μόνο σε αυτά. Αν χρειαστεί θα χτυπήσουμε το χέρι και θα διεκδικήσουμε τα αυτονόητα που δυστυχώς δεν έχουν γίνει αντιληπτά στην κυβέρνηση του μνημονίου και των περικοπών που δεν διστάζει να παίζει ακόμη και με τις ζωές των συμπολιτών μας. Στόχος μας είναι να θωρακίσουμε και να αναβαθμίσουμε την Πολιτική Προστασία. Όλα αυτά βέβαια θα τα δούμε στην πορεία...είναι ακόμη πολύ νωρίς...εξάλλου έχοντας δίπλα μας ανθρώπους σαν τον Θόδωρο Καρυπίδη γνωρίζουμε πως κάθε δίκαιη διεκδίκηση μας θα έχει την απόλυτη υποστήριξη του. Τελειώνοντας θέλω να προσθέσω πως χρειαζόμαστε την απόλυτη συμπαράσταση των ΜΜΕ αφού το κομμάτι της ενημέρωσης του πολίτη σε έκτακτες ανάγκες καθώς και της ευαισθητοποίησης της κοινωνίας σε θέματα πρόληψης και ενημέρωσης είναι καθαρά δικό τους...συνεπώς τους βλέπω σαν πολύτιμους συνεργάτες μου, μιας και ακόμη και η αρνητική κριτική όπου και όταν συμβαίνει...ειδικά όταν συμβαίνει δίκαια...θα μας βοηθά να γίνουμε καλύτεροι! Ευχαριστώ τον Περιφερειάρχη Θόδωρο Καρυπίδη για την εμπιστοσύνη του! Θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος της επιλογής του! Ηλίας Κάτανας Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας Δυτικής Μακεδονίας

1 σχόλιο:

  1. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΕΡΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΟΛΑ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή